hahaa, ensimmäinen merkintäni tässä blogissa! :) päätin "pistää oman blogin pystyyn," sillä yksinkertaisesti RAKASTAN kirjoittamista, sekä... noh, vietän internetsissä TUHOTTOMASTI aikaa, joten miksei sitä voisi pitää vaikka omaa blogia?

minulla ei ole mitenkään sellaista fiilistä, että "joo-o, kaikki haluu kuulla mun elämänviisauXXii, siXX niinQQ oon tääl ny ja kaikki o niinnQQ woot!" ei, ei mitään tuollaista. :D minun elämänviisauteni ovat kutakuinkin tätä luokkaa: "nyyh. kävin hennesis. siel oli yks ihana mekko, mun on pakko saada se!" tai "tuhlasin taas rahani yhtee paitaa. unohin säästää siihen yhtee koulujuttuu. oho."

pyydän sitten jo näin aluksi anteeksi tätä kirjoitustapaani. en erityisemmin tykkäile kirjoittaa koneella aivan kielioppiemme mukaisesti (; isot kirjaimet etc.), joten jos se jotakin häiritsee, niin aina voi laittaa kommenttia. :D rakentava kritiikki on aina jees, ja ehdottomasti tervetullutta!

moni saattaa miettiä blogini nimeä, "pumpkin juicea." nooh, minua yksinkertaisesti inspiroi brittiläisen kate nashin biisi "pumpkin soup," josta muuten on tämän kertainen otsikkoni peräisin. kurpitsamehusta tosin tulee enemmänkin mieleen harry potter heiluttelemassa taikasauvaa, kuin kate nash. :> mutta mitä sillä on väliä! ajatus on tärkein.

blogini sivupohja on peräisin täältä: http://seinis.vuodatus.net/  KIITOS IHAN HILLITTÖMÄSTI KIVASTA POHJASTA! ah, nuo kengät! <3